Роздача листівок - це вид реклами з використанням флаєрів або іншої друкованої продукції. Суть заключається у тому, що промоутер роздає інформативний матеріал у місцях найбільшого скупчення людей і/або цільової аудиторії. Користь від активності такого типу, - донесення інформації про ваш продукт/послугу до максимальної кількості людей.
Листівка - найдешевший носій рекламної поліграфії. Як правило, для виготовлення листівки використовують дешевий папір, невеликий формат, друкують їх дуже великими тиражами, так як найпоширенішим способом реалізації листівок є масова безадресна роздача листівок.
Величезна кількість рекламних листівок роздають у метро, розсовують по поштових скриньках. Після поширення листівок замовники з нетерпінням чекають припливу клієнтів, однак часто виявляються обдуреними в своїх очікуваннях. Головна помилка замовників даної рекламної продукції полягає в тому, що вони розраховують тільки на кількість реалізованих листівок. Однак для успішної рекламної кампанії цього недостатньо. Дуже важливо, щоб Ваш рекламний матеріал, в даному випадку - листівку, захотіли прочитати. А цього не так легко добитися. Практично всі розсовувати по поштових скриньках листівки відправляються відразу ж в сміттєву корзину, листівки ж, які вручаються потенційному клієнту прямо в руки в інших місцях поширення (найчастіше у метро) або викидаються, або засовують в кишеню з метою прочитати листівку потім, в більш зручному місці.
Однак листівки, надруковані найчастіше на дешевому папері, покладені в кишеню або сумку, найчастіше мнуться, а іноді навіть і рвуться. В результаті листівка набуває настільки непривабливий вигляд, що її також викидають. Звичайно, певна частина листівок доходить до споживачів і буває прочитана. Але якщо дизайн листівки нецікавий, а папір дешева і неякісна, листівка виглядає настільки непрезентабельно, що навряд чи може служити хорошою рекламою Ваших товарів або послуг.
Так що ж робити? Може варто звернути на практику реалізації листівок за кордоном. Рекламна поліграфія розвинена там дуже добре, і вже давно випробувані різні види друкованої реклами та способи їх поширення. Рекламної продукції за кількістю там видають не більше, ніж у нас, але асортимент її значно ширше і ефект від її реалізації вище.
Справа в тому, що будь-яка рекламна продукція за кордоном, в тому числі і листівки, орієнтована на певну цільову аудиторію. Наприклад, туристичні та екскурсійні листівки там прийнято розкладати в холах готелів, роздавати туристам в екскурсійних автобусах, в місцях продажу екскурсій, холах готелів. Листівки, що рекламують запчастини для автомобілів, набагато більше ефекту принесуть, якщо роздавати або розкласти їх на автозаправних станціях, автостоянках і т.д. Листівки про свою продукцію, Ви можете розкласти при виході з магазину, де реалізується ця продукція. За кордоном часто листівки поширюють на зупинках громадського транспорту, де кожна людина може взяти і вибрати листівку що цікавить його інформацією. Як показує закордонна практика, адресне розповсюдження листівок приносить більший ефект. При цьому роздаткового матеріалу потрібно менше, а значить більше уваги можна приділити якості його виготовлення, зробити листівки яскравими і ефектними, використовувати більш дорогий папір. Спробуйте поширювати листівки, враховуючи Вашу цільову аудиторію - цілком можливо, що це принесе набагато більший рекламний еффект